مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران با اشاره به اینکه پیشبینیها و تمهیدات لازم جهت حضور مسافران در شهر زیرزمینی پیشبینی شده است گفت: از شهروندان درخواست داریم هنگام استفاده از مترو رعایت پروتکل های بهداشتی توجه داشته باشند.
علی عبدالله پور مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران در گفتگو با خبرنگار بهداشت نیوز درباره وضعیت آمار مسافران شهر زیرزمینی اظهار داشت: همزمان با لغو دورکاری ها در تهران آمار مسافران مترو در همه خطوط البته در برخی از ساعات افزایش یافته است.
وی با اشاره به اینکه از ساعت ۸ تا ۹ صبح پس از لغو دورکاری ها آمار مسافران مترو به طور میانگین ۷ تا ۱۰ درصد بیشتر شده است، گفت پیشبینی میکنیم که هفتههای آینده آمار بیشتر مسافران مترو و تردد بیشتر در شهر زیرزمینی را شاهد باشیم.
مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران با اشاره به اینکه پیشبینیها و تمهیدات لازم جهت حضور مسافران در شهر زیرزمینی پیشبینی شده است گفت: از شهروندان درخواست داریم هنگام استفاده از مترو رعایت پروتکل های بهداشتی توجه داشته باشند.
عبدالله پور درباره آمار واکسیناسیون در خطوط مترو تهران خاطرنشان کرد روزانه حدود ۱۲۰ تا ۱۳۰ نفر در ایستگاههای مختلف مترو واکسنکرونا دریافت میکنند و در حال حاضر در ۲۲ ایستگاه مترو تهران واکسیناسیون در حال انجام است.


نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.